lørdag den 6. oktober 2012

Opslagstavlerne i opgangene


Hej alle.

 Jeg har set, at der i opgangen 19 B er skrevet ”DØ” med kuglepen på væggen ved opslagstavlen. Derfor har jeg fjernet kuglepennen fra opslagstavlen. Så nu er kuglepennen død J

Opslagstavlen var i øvrigt ødelagt og lå delvist på gulvet.

Jeg vil gerne bede alle om at hjælpe til med at holde opgangene ordentlige og fri fra reklamer o.l.
Hvis I ser oplag fra bestyrelsen, og  som er forældede, må I meget gerne tage dem ned også.

Jeg laver derfor en dymo til hver af opslagstavlerne med beskeden om, at ”Opslagstavlen er forbeholdt bestyrelsen. Opslag af reklamer o.l. frabedes”.

Jeg vil ønske jer en god weekend, og bemærke at jeg stadig er i gang med opgaven om vandtrykket.

Venlig hilsen,

Bjarne Schubert,
formand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar