fredag den 8. juli 2011

Barnedåb i gården

Kære andelshavere

Vores sidste skud på stammen skal døbes i Frederiksberg kirke søndag den 17. juli 2011, og vi har i den anledning besluttet, at vi ville holde et efterfølgende arrangement for gæsterne nede i vores "smukke" gård. At den i mellemtiden er blevet forvandlet til en byggeplads og ingen adgang gennem porten den pågældende dag, og at kælderen er tilsølet i kloakvand samt at et funktionelt køleskab dernede er forsvundet, var ting jeg ikke lige havde forudset da jeg traf denne geniale beslutning. Jeg håber dog alligevel at vi får en hyggelig eftermiddag og at vejret arter sig. Jeg håber i denne forbindelse på jeres forståelse for min okkupation af gården samt lidt ekstra støj fra mine mange gæster denne søndag eftermiddag. Har i lyst til at kigge ned og få en øl eller sodavand, skal I være meget velkomne. 

Venlig hilsen

Signe 1b, 2. tv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar